سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بد قولی‌ تهیه‌کنندگان دلیل کم‌کاری بازیگر «من یک مستاجرم»

کتایون امیرابراهیمی از بدقولی‌ برخی تهیه‌کنندگان و راز محبوبیت هنرمندان گفت.

کتایون امیر ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کم‌کاری خود در سال‌های اخیر گفت: یکی از دلایل کم‌کاری من بدقولی و بدحسابی برخی تهیه‌کنندگان در نپرداختن به موقع دستمزد است متاسفانه برخی تهیه‌کننده‌ها و کارگردانان بعد از اتمام کار تا مدت‌های زیادی دستمزد بازیگران پرداخت نمی‌کنند و به نظرم این یک کلاهبرداری است.

این بازیگر با اشاره به دیگر دلیل کم کاری خود و ملاک انتخاب در بازیگری‌اش عنوان کرد: من نقش‌هایی را انتخاب می‌کنم که به شخصیت واقعی خودم نزدیک باشد و آن‌ها را دوست داشته باشم و تمایلی هم برای بازی در نقش‌های منفی ندارم.

وی در خصوص نظر دیگر همکاران خود درباره فعالیت هنری‌اش گفت: همه کارگردانانی که من با آن‌ها همکاری داشته‌ام از جمله پریسا بخت‌آور کارگردان سریال «من یک مستاجرم» از بازی من ابراز رضایت کرده‌اند.

وی در مورد دلیل محبوبیت هنرمندان در بین مردم بیان کرد: نقشی که بازیگر ایفا می‌کند تاثیر بسزایی در مطرح شدن وی دارد و همین نقش‌هاست که در ذهن مخاطب مانده و ایجاد محبوبیت می‌کند.

بازیگر سریال «زیر هشت» در پایان با بیان توصیه‌ای به جوانان  و علاقمندان به حرفه بازیگری داشت: به نظرم بهتر است که در وهله اول به تحصیلات خود ادامه دهند زیرا ممکن است به هدف دلخواهی که در بازیگری دارند نرسند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.