سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری كارگاه آموزشی آشنایی با مدار حفاظت رله ثانویه در پست‌های توزیع برق استان زنجان

معاون منابع انسانی شركت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در ارتباط با برگزاری كارگاه آموزشی " آشنایی با مدار حفاظت رله ثانویه" كه با حضوراساتید این شركت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در راستای توانمندسازی مهارت منابع انسانی در حوزه‌ ی بهره‌برداری امورهای اجرایی استان زنجان و با برنامه‌ریزی و هماهنگی دفتر آموزش نیروی انسانی این شركت یك دوره كارگاه آموزشی" آشنایی، تست و تنظیم رله‌های ثانویه " بصورت تئوری و عملی با حضور كلیه پرسنل فنی و مهندسی برگزار شد.

معاون منابع انسانی شركت توزیع نیروی برق استان زنجان در ارتباط با برگزاری كارگاه آموزشی " آشنایی با مدار حفاظت رله ثانویه" كه با تدریس اساتید و كارشناسان داخل این شركت اجرا شد، گفت: با توجه به ضرورت جایگزینی رله‌های اولیه با ثانویه بر روی تجهیزات شبكه‌های توزیع نیروی برق و آشنایی درست و دقیق اپراتورها با چگونگی نصب رله‌ ثانویه در پست‌های زمینی برق كه قابلیت اطمینان شبكه را افزایش داده و تا میزان قابل توجهی از خاموشی‌های بی‌ برنامه جلوگیری می‌كند كارگاه آموزشی مذكور برگزار شد.

مهندس كابلی افزود: شركت‌كنندگان در این كارگاه یكروزه با مزایای خاص و اجزای مختلف تجهیزات رله ثانویه آشنا شدند كه مهمترین آن عبارت است از اینكه رله ثانویه به دلیل عدم نیاز به خاموشی جهت تست، انرژی توزیع نشده را به میزان مناسبی كاهش می‌دهد.

گفتنی است فراگیران بصورت عملی در یكی از پست‌های زمینی برق زنجان حاضر شدند و نسبت به نحوه‌ی سیتینگ‌گذاری رله‌های ثانویه اقدام نمودند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.