سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی : قول رتبه تک رقمی می‌دهم

سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو گفت: حضور کاشی نیلو در یکی از رتبه‌های بالایی جدول رده بندی حتمی است.

رضا صادقی سر مربی تیم فوتسال کاشی نیلو در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: رقابت خوبی با تیم آذرخش داشتیم اما شرایط آب‌ و هوایی حاکم باعث شد نتوانیم در حد و اندازه خود ظاهر شویم در سالن تیم آذرحش حتی نفس کشیدن هم سخت است اما به دلیل اینکه رقیب به شرایط جوی عادت دارد می‌تواند از امتیازش استفاده کرده و به امتیاز بازی برسد که در بازی روز گذشته همین اتفاق افتاد البته کسب یک امتیاز در خانه رقیب آن هم با شرایط خاص غنیمت است و ما را به آینده امیدوارمی‌کنند.

وی افزود: معتقدم آذرخش مقابل ما یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد و با توجه به شرایط میزبانی‌اش می‌تواند در خانه امتیازهای ارزشمندی را کسب کند البته تعطیلات اجباری بوجود آمده در لیگ تاثیر بسیاری در عملکرد تیم‌ها داشته تا در صورت آماده بودن نقاط ضعف خود را بپوشانند. بازی روز گذشته آرام و بدون حاشیه دنبال شد اما بازیکنان رقیب در یک لحظه بازی جوانمردانه را نادیده گرفتند .

صادقی  اضافه کرد : من به حضور پرقدرت در فصل جاری ایمان دارم نه تنها به سقوط فکر نمی‌کنم بلکه صد در صد قول رتبه تک رقمی به هواداران می‌دهم تا در یکی از رتبه‌های بالایی جدول رده‌بندی جا می‌گیریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.