سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر لشکری:

مأموریت شهدا هنوز ادامه دارد

فرمانده پایگاه شهید یاسینی گفت: مأموریت شهدا هنوز به پایان نرسیده و همواره این بزرگواران به یاری انقلاب اسلامی می‌آیند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر لشکری فرمانده پایگاه شهید یاسینی در مراسم  تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام گفت: مأموریت شهدا هنوز به پایان نرسیده و همواره این بزرگواران به یاری انقلاب اسلامی می‌آیند.
 
وی با اشاره به آیه ی 169 سوره  آل‌عمران که می‌فرماید "هرگز مپندارید  کسانی  که در راه خدا کشته  می‌شوند  مردگانند، بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند" ، اظهارداشت: آرامش و آسایشی که در حال حاظر در کشور عزیزمان از آن برخوردار هستیم مرهون  فداکاری، ایثارگری و جانفشانیهای شهدایی است که امروز افتخار میزبانی یکی از این بزرگمردان را در پایگاه شکاری شهید یاسینی داریم.

امیر لشکری افزود: امیدواریم بتوانیم با الگوپذیری از این شهدا وظیفه خودمان را در دفاع از میهن اسلامی به خوبی انجام  دهیم.

گفتنی است پیکر یکی از شهدای گمنام  8 سال دفاع مقدس با حضور مسئولین، فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه پایگاه شهید یاسینی در ستاد این پایگاه تشییع شد.

پیکر پاک  این شهید  گمنام از جلوی ساختمان فرماندهی پایگاه شهید یاسینی تشییع و برای خاکسپاری و تدفین به بندر سیراف بوشهر منتقل شد.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.