سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

بافت فرسوده در هسته مرکزی شهر سنندج

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج گفت: 45 درصد مساحت شهر سنندج بافت فرسوده می باشد که عمدتاٌ در هسته مرکزی شهر واقع شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ فردین زمانی در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر سنندج گفت: سازمان بهسازی و نوسازی یکی از سازمان های موثر و قلب تپنده شهرداری محسوب می شود.

وی افزود: در بسیاری از کلان شهرها با بهره گیری از ظرفیت این سازمان، بسیاری از هزینه های جاری و پرداخت حقوق مجموعه شهرداری از طریق درامدهای این سازمان که با انجام پروژه های مشارکتی کسب می کند، پرداخت می شود.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه شورای شهر سنندج آمادگی هر گونه همکاری و تسهیل گری در اقدامات این سازمان را دارد، بیان کرد: این سازمان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده که باید با مشارکت در پروژه ها، حوزه فعالیت خود را گسترده کرده و در راستای رسیدن به اهداف خود گام بردارد.

وی با توجه به اینکه 45 درصد مساحت شهر سنندج بافت فرسوده می باشد که عمدتاٌ در هسته مرکزی شهر نیز واقع شده است، گفت: این وضعیت می تواند پتانسیلی برای انجام فعالیت های بیشتر سازمان بهسازی و نوسازی و ورود آن به نوسازی بافت فرسوده شهری باشد.

زمانی با اشاره به ظرفیت این سازمان در نوسازی بافت فرسوده، افزود: سازمان نوسازی می تواند از محل سود پروژه های خود نسبت به نوسازی و احیای بافت های فرسوده اقدام کند.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج درپایان گفت: با توجه به رسالت ها و اهداف تعیین شده برای سازمان نوسازی، این سازمان باید محل امنی برای سرمایه گذاران بوده و از ظرفیت آن نیز در احیای بافت فرسوده شهر سنندج بهره گرفته شود.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.