سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کسانی که می‌گویند برجام نباید به مجلس برود، با حروف الفبای قانون آشنا نیستند

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که می‌گویند برجام نباید به مجلس شورای اسلامی برود، قطعا با حروف الفبای قانون آشنایی ندارند.

"عشرت شایق" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهار نظرهایی مبنی بر اینکه لزومی به تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی نیست، اظهار داشت: هرگونه موازین قانونی، حقوقی، قرارداد، معاهده و تفاهمی که با دیگر کشورها امضا و منعقد شده و تعهدآور باشد، حتما باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

وی ادامه داد: کسانی که می‌گویند برجام نباید به مجلس شورای اسلامی برود، حتما با حروف الفبای قانون آشنایی ندارند بنابراین نظر دادن آنها مهمل است و نباید نظر دهند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: اگر هم این افراد با موارد قانونی آشنا هستند و اظهار نظرهای غیرکارشناسی می‌کنند نشان‌دهنده این است که در جهل مرکب هستند یعنی موارد قانونی را می‌دانند اما به آنها پایبند نیستند.

شایق تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند مجلس در بعضی مسائل در راس امور باشد و در برخی امور دیگر که به مذاق آنها خوش نمی‌آید مجلس را به حاشیه می‌کشانند.

وی با بیان اینکه یک عده می‌خواهند با اصرار و بدون در نظر گرفتن جایگاه مجلس، برجام را تصویب و اجرایی کنند، خاطرنشان کرد: نباید دید سیاسی به قانون داشت، مگر مجلس شورای اسلامی با کنگره آمریکا چه فرقی دارد که آنها می‌توانند به این موضوع ورود کنند اما مجلس ایران نمی‌تواند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما باید به تقسیم کار در کشور احترام بگذاریم، گفت: باید  زمینه را فراهم و نمایندگان را تشویق کنیم تا برجام را مورد واکاوی عادلانه و بدون جهت‌گیری قرار دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شایق ، برجام ، مجلس ، تصویب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
کاملا موافقم برجام باید در مجلس مورد بررسی فرار بگیره،لایحه بشه و نماندگان در مورد اون تصمیم بگیرن.
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
عشرت تو کجا بودی من یاد تو کردم . توی بوی احمدی نژادی داری .