سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار خبر کوتاه از دنیای کشتی:

آغاز اردوی مراکشی ها در خانه کشتی تهران

تیم های کشتی آزاد و فرنگی مراکش برای برپایی اردوی مشترک با تیم های ملی کشتی، دیروز وارد ایران شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی مراکش برای برگزاری تمرینات مشترک با تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران از روز شنبه در محل خانه کشتی تهران حضور دارند.


6
فرنگی کار و 2 آزادکار به همراه حسن رنگرز مشاور فنی فدراسیون کشتی مراکش در اردوی این تیم در تهران حضور دارند تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که اواسط شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود آماده نمایند.

این اردو تا زمان اعزام به رقابت های جهانی ادامه خواهد داشت. 

برگزاری کلاس کارگاه دانش افزایی مربیگری در مازندران

کارگاه های دانش افزایی درجه یک، دو و سه مربیگری منطقه یک آموزشی کشتی کشور روزهای 4 تا 9 شهریورماه در شهر شیرگاه مازندران برگزار می شود.
کارگاه های سالیانه دانش افزایی 3 روزه درس های نظری و عملی برای کلیه مربیان هیأت های کشتی استان ها به شکل منطقه ای برگزار خواهد شد.

کلیه مربیان فعال دارای درجه های مختلف استان مربوط که در کارگاه های کنترل سال 1393 شرکت کرده اند در زمان و مکان مقرر با همراه داشتن مدارک لازم و لوازم مورد نیاز به شرح زیر در کارگاه های مرتبط شرکت نمایند.

1-
کارگاه دانش افزایی مربیان درجه 3 منطقه 1 آموزشی کشتی کشور. (استان های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان)
زمان از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 4 تا 6 شهریورماه 94
مکان: مازندران، سوادکوه شمالی، شیرگاه، خیابان شهید اسلامی، خیابان امام رضا (ع) مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع)
2-
کارگاه دانش افزایی مربیان درجه دو و یک منطقه 1 آموزشی کشتی کشور. (استان های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان)
زمان از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 7 تا 9 شهریورماه 94
مکان: مازندران، سوادکوه شمالی، شیرگاه، خیابان شهید اسلامی، خیابان امام رضا (ع) مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع)

موضوع آموزش:

1-
آموزش عملی: تجزیه و تحلیل عملی اولویت های فنی (تکنیکی، تاکتیکی و مدیریتی) کشتی کشور با توجه به مقررات فنی UWW و اهداف تمرینی اردوهای تیم های ملی در رده های سنی جوانان و بزرگسالان
2-
آموزش نظری: تغذیه کاربردی قبل و بعد از وزن کشتی- اصول آمادگی جسمانی و برنامه ریزی ویژه کشتی

ج- مدارک و وسایل مورد نیاز:

1-
معرفی نامه رسمی هیأت مربوطه
2-
اصل و روگرفت (کپی) دفترچه مربیگری
3-
اصل و روگرفت کارت ملی
4-
دو قطعه عکس 3 در 4 پشت نویسی شده
5-
اصل فیش واریزی (بابت اسکان، تغذیه، میان وعده و دیگر هزینه های مربوط به نام هیأت میزبان) مبلغ صد و پنجاه هزار تومان به حساب شماره 73040726 بانک ملت شعبه مرکزی ساری به نام هیأت کشتی استان مازندران.
6-
کفش و لباس مناسب فعالیت کشتی عملی

به کلیه مربیانی که به هر دلیلی در کارگاه های کنترل مربیان سال 1393 غیبت داشته اند برای آخرین بار فرصت داده می شود که در کارگاه کنترل مربیان سال 1394 شرکت نمایند تا در فهرست مربیان فعال قرار گیرند. غیبت در این کارگاه برابر با حذف از چرخه مربیگری و قطع ارتباط با هیأت های کشتی استان های مربوط خواهد بود. زمان و مکان برگزاری کارگاه های کنترل مربیان در بخشنامه ای جداگانه اعلام خواهد شد.

رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور 29 مرداد برگزار می شود

رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در سه رده ی سنی روز 29 مردادماه برگزار می شود.رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز 29 مردادماه و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

تهران میربان مسابقات گراپلینگ قهرمانی کشور

رقابت های کشتی گراپلینگ قهرمانی کشور در سه رده ی سنی نیمه اول شهریورماه برگزار می شود.
 
رقابت های کشتی گراپلینگ قهرمانی کشور در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیمه اول شهریورماه و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
زمان دقیق برگزاری این رقابت ها متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.