سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ارسباران نقطه عطف جذابیت‌های فرهنگی و هنری کشور

فرماندار اهر گفت: منطقه ارسباران با جذابیت های ویژه فرهنگی، اجتماعی و تاریخی یکی از مناطق مهم کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدی در ایین تجلیل از پیشکسوتان مطبوعات اهر ازخبرنگاران به عنوان انسانهای فعال، صادق و تلاشگر یادکرد و افزود: که تلاش دارند به نحو شایسته مسائل، مشکلات، استعداد ها و توانمندی های منطقه را معرفی نمایند و الحمداله دراین راستا شهرستان اهر گام‌های بسیار موثری را برداشته است.

وی، اظهار امیدواری کرد :با تلاش و همفکری و بهره مندی از نکته نظرات افراد فرهیخته گام‌های موثری را در توسعه همه جانبه برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر نیز دراین جلسه تجلیل از نخبگان ملی و فرهنگی منطقه را یک وظیفه برشمرد و اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری مردم و مسئولین بتوانیم گامهای عملی دراین زمینه برداریم.

مهدی زارعی، از ساماندهی خبرنگاران شهرستان اهر خبر داد و افزود: هم اکنون 22 خبرنگار دراین شهرستان از سوی خبرگزاری و مطبوعات سراسری و محلی فعالیت مطبوعاتی دارند و در انعکاس اخبار منطقه تلاش می کنند.

در ادامه این مراسم حسین دوستی از نویسندگان مبرز  و چهره مطبوعاتی شهرستان و پژوهشگر برتر فرهنگی و تاریخی به تشریح زندگی نامه و فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی استاد طاهر قرجه داغی در داخل و خارج برداشت.

در ادامه ضمن تجلیل ویژه از 2 پیشکسوت مطبوعاتی آقایان عبدالحسین اعلم الهدی و ابوالفضل عمراهی از سایر خبرنگاران نیز همزمان با این مراسم تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.