سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذرنیا : داور دربی تبریز در دو صحنه اشتباه کرد

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: طی نامه‌ای که به سازمان لیگ ارسال کردیم خواهان بررسی دو صحنه تاثیر گذار داوری دربی تبریز بودیم .

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص اعتراض به داوری دربی تبریز اظهار کرد : پس از اتمام بازی وتشکیل جلسه با کارشناسان فن مشخص شد که در دو مورد تاثیر گذار اکبریان داور دیدار دچار اشتباه شده است و ما طی نامه‌ای این نکته را گوشزد کردیم.

وی افزود : البته نه به قصد اعتراض به داوری بلکه مسئولان امر صحنه‌ها را دیده و نظر بدهند و سپس نتیجه را به این باشگاه اعلام نمایند.

آذرنیا به تشریح دو صحنه اشتباه داوری پرداخت و گفت: یکی از صحنه‌هایی که اکبریان دچار اشتباه شد گل اول بازی بوده که به اشتباه به ثمر رسیده و از نظر کارشناسان داوری مردود بوده و دوم در دقایق آخر نیمه نخست که پنالتی به نفع گسترش اعلام نشده بود.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد : البته قصد ما از ارسال نامه بررسی دو صحنه داوری بوده که در هفته‌های بعد دیگر داوران دچار چنین رخداد اشتباهی نشوند.

وی بیان کرد : هنوز جوابی از سوی سازمان لیگ داده نشده و باید دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

آذرنیا یادآور شد : البته عنوان کنم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و باید پذیرفت اما تکرار اشتباهات باعث متضرر شدن تیم‌ها شده که امیدوارم داوران به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.