سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقانلو: برای کسب هر 4سهمیه تلاش می‌کنیم

2سهمیه کسب کرده‌ایم وبرای 2سهنیه دیگر می‌جنگیم وبا 4ورزشکار به روسیه می‌رویم

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی ورزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت : بخش سوم از مرحله جهارم اردوهای تیم ملی را جهت کسب سهمیه المپیک برگزار کردیم. 4مسابقه دیگر تا پایان کسب سهمیه المپیک وجود دارد.


وی افزود : مسابقات جایزه بزرگ روسیه از 23مرداد تا 27مرداد ماه در مسکو برگزار می‌شود که با چهار ورزشکار راهی این رقابت‌ها خواهیم شد. بعد از روسیه مسابقات ترکیه انگلیس و مکزیک را در پیش رو داریم و تا الان 2سهمیه دیگر تلاش می‌کنیم . آسیب دیدگی بهنام اسبقی و سجاد مردانی نگران کننده است و امیدوارم هرچه زودتر بهبود یابد.

مقانلو اظهار داشت : کار سختی را در پیش داریم و در این راه هر اتفاقی امکان دارد که بیفتد اما فقط باید صبوری کنیم اما مهم این است که نتیجه‌ای که به دست می‌آید به نفع ورزش کشور باشد و سهمیه‌های کامل را کسب کنیم و امیدوارم که این راه موفق باشیم.

وی در خصوص نفرات اعزامی به روسیه گفت : این مسابقات در چهار وزن المپیکی برگزار می‌شود و ما در اوزان -58و-68و 80- کیلوگرم 4ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد و سعی داریم که امتیاز‌هایمان را افزایش دهیم .

بچه ها از سطح آمادگی بالایی برخوردارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در این مسابقات 32نفر برتر هشت وزن دنیا با هم در چهار وزن به رقابت می‌پردازند و باید تمام مسابقاتی که دارای امتیاز المپیک است شرکت کنیم و هدف ما کسب هر چهار سهمیه المپیک است و قصد داریم از تمام فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم.


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.