سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

برگزاری آموزش هوش و نبوغ مالی در قم

دبیر اجرایی همایش آموزشی هوش و نبوغ مالی از برگزاری این همایش در مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : اسماعیلیان دبیر اجرایی همایش آموزشی هوش و نبوغ مالی از برگزاری همایش آموزشی هوش و نبوغ مالی در قم خبر داد و افزود : این همایش به منظور ارائه روش‌های نوین کسب درآمد و سرمایه­‌گذاری روز پنج‌شنبه 22 مردادماه جاری در قم برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج و گسترش مفاهیم مدیریت مالی در سطح استان قم و آشنایی خانواده‌ها با اصول علمی و کاربردی اقتصاد خانواده در اخذ تصمیم‌های بهتر به منظور دستیابی به اهداف بهتر و زندگی مرفه‌تر عنوان کرد.

اسماعیلیان برگزاری این دوره ها را در توسعه‌ مفاهیم اقتصادی و مالی در سطح عموم مردم، مدیران و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند گامی مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

دبیر اجرایی همایش آموزشی هوش و نبوغ مالی محور های اصلی این همایش را برنامه‌ریزی برای کسب درآمد بهتر و سرمایه گذاری مناسب، معرفی مهارت­‌های کلیدی برای رسیدن به کسب موفقیت مالی و درآمد پایدار، آموزش راه و رسم کسب ثروت و موفقیت مالی، چشم‌انداز آینده و آشنایی با فرصت­‌های سرمایه‌گذاری در حوزه­‌های مختلف (مسکن، بورس، طلا، ارز و ...) برشمرد.

استاد امیررضا حسنی کارشناس ارشد موسسه مطالعات بین‌الملل انرژی وزارت نفت و عضو انجمن تحلیل سخنران این همایش که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به نشانی بلوار جمهوری، تقاطع خیابان عطاران برگزار خواهد شد است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.