سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کارگر در نشست هم اندیشی خبرنگاران فعال حوزه دفاع مقدس

ادعای دخالت ایران در کشورهای منطقه یک دروغ بزرگ است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: : ادعای کشورهای غربی درباره دخالت در کشورهای منطقه یک دروغ بزرگ است و جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در کشورهای منطقه دخالت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست هم اندیشی فعالان حوزه دفاع مقدس که در تالار هویزه با موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: ادعای کشورهای غربی درباره دخالت در کشورهای منطقه یک دروغ بزرگ است و جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در کشورهای منطقه دخالت نمی‌کند. 
 
وی ادامه داد: ارتش و نیروهای مردمی سوریه این کشور را از گزند تروریست نجات دادند و حزب الله هیمنه آمریکا و اسرائیل را شکست. 
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان به اشاره به رشادت‌های حزب الله به عنوان یک گروه انقلابی خاطر نشان کرد: جنگ یک گنج بزرگ است و باید با بررسی ان ارزش‌های والا دفاع مقدس را دریابیم. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حزب الله ، ایران ، سردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
ایران اسلامی ثابت کرده است همیشه همسایگان خود را دوست دارد و حاضر نیست به همسایگان خود ستمی برسد ولی این همسایگان هستند قدر این محبت را ندارند و فریب دشمنان خود را می خورند نمیدانند آنهایی که می گویند با ایران فاصله بگیرید می خواهند از آب گل آلود استفاده کنند و منابع آنها را به راحتی تاراج کنند