سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با Wifi Manager؛

WIFI تان را مدیریت کنید

بسیاری از کاربران پس از فعال کردن دیتا یا همان اینترنت سیم کارت، فراموش می کنند تا وای فای تلفن خود را خاموش کنند.

به گزارش دریجه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جالب است بدانید خاموش نبودن وای فای، مساوی است با کاهش چشمگیر باتری تلفن همراه. اینجاست که اپلیکیشن Wifi Manager برای دخیره باتری اندرویدتان به کمک شما می آید.

شما با این اپلیکیشن می توانید حد فاصله معینی بین زمان چک کردن وای فای های موجود در محدوده بگذارید که با این کار از کاهش باتری تلفن خود جلوگیری می کنید، یعنی پس از تشخیص در دسترس نبودن اتصال در محدوده، وای فای به طور خودکار خاموش می شود، سپس دوباره در بازه های زمانی مشخص شده توسط کاربر، به بررسی اتصالات وای فای در محدوده می پردازد و در صورت یافتن گزینه ای‌، دوباره وای فای متصل می شود.




این اپلیکیشن دارای لیست وای فای به صورت داخلی و مجزا از تلفن است و یک الگو یافت ساده را دنبال می نماید؛ یعنی هنگامی که متوجه شود تلفن شما، مدت قابل توجهی به وای فای متصل نشده است به طور خودکار آن را قطع می کند.

رابط کاربری اپلیکیشن Wifi Manager شامل بک دکمه بزرگ در وسط آن می شود. هنگامی که وای فای شما فعال و متصل به ارتباطی است، این دکمه سبز رنگ می شود و هنگامی که وای فای توسط شما یا خود برنامه قطع شده باشد، چراغ سبز رنگ می گردد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.