سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

افتتاح پروژه های صنعتی و خدماتی در قم

21 کتاب در زمینه صنایع کوچک و 15 پروژه عمرانی و خدماتی شرکت‌ها و نواحی صنعتی قم طی مراسمی رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هوشنگ فرجی معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بهره برداری 55 ایستگاه آتش‌نشانی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور با 106 دستگاه ماشین آتش‌نشانی که خریداری و در اختیار شهرک‌ها قرار داده شده است خبر داد. 

فرجی در سخنانش از دیگر اقدامات انجام شده در طی دو سال گذشته را دادن تخفیفات به واحد های صنعتی و سرمایه گذاران یاد کرد و گفت: این تخفیفات در مناطق غیربرخوردار 10 درصد و در مناطق برخوردار هفت درصد بوده است.

وی با اشاره به افزایش اقساط از 30 ماه به 36 ماه و اهدای یک سال تنفس در بازپرداخت اقساط برای مناطق غیربرخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق برخوردار را از دیگر اقدامات در خصوص خدمات و تسهیلات دولت یازدهم به صنایع کوچک عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در این مراسم  رونمایی از 21 عنوان کتاب در زمینه صنایع کوچک و خوشه‌های کسب و کار، بهره برداری از 15 پروژه عمرانی و خدماتی رونمایی از نرم افزار ERP و خوشه کفش قم و افتتاح پنجمین شعبه یک فروشگاه را از مهم ترین برنامه ها عنوان کرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: شهرک های ، صنعتی ، افتتاح ، پروژه ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.