سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چادر مسافرتی شبیه شبکه‌های اجتماعی + تصاویر

گروهی از مهندسان با الهام از شبکه‌های اجتماعی چادرهای مسافرتی تو در تویی را طراحی کرده‌اند که می‌توانند شبکه‌ای از روابط را برای افراد فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان  هر روزه شاهد این هستیم که جهان در حال تبدیل شدن به شبکه ای از ارتباطات است و تمام این فرایند را مدیون تکنولوژی می باشد و فعالیت هایی که افراد تا به امروز به صورت انفرادی از آنها لذت می بردند، می توانند به وسیله شبکه های اجتماعی در دسترس همه افرادی که تاکنون آنها را می شناخته اند قرار گیرد.


بر این اساس گروهی از مهندسان UK's M2C چادر مسافرتی POD را طراحی  کرده اند که با الهام از شبکه های اجتماعی، که در آن چادر های کوچک را به یکدیگر متصل کرده اند، محیط هایی اجتماعی را برای مسافرت طراحی کرده اند.

می توان گفت که کمپینگ ها اغلب به عنوان یک فعالیت اجتماعی به گونه ای عمل می کنند که اجازه می دهد خانواده ها و گروه های دوستی به دور از محیط پر سر و صدای امروزی با یکدیگر پیوند بخورند.


طراحی گروه  M2C کمپینگی است که در داخل چادر باعث ارتباط بیشتر افراد با یکدیگر نیز می شود. ماهیت اجتماعی کمپینگ ها زمانی که افراد به سن بازنشستگی می رسند بروز بیشتری پیدا می کند.

چادرهای POD شبیه به Logos Decagon در شبکه های اجتماعی این را به افراد القا می کنند که علایق، و تمام خواسته های خود را حتی در زمانی که در محیط های خصوصی خود نیز قرار دارند با دیگران به اشتراک گذارند.

سیستم مدولار POD از چادر های انفرادی تشکیل شده است که می توانند به وسیله یک تونل متصل کننده یکدیگر متصل شوند و به کاربران این اجازه را می دهند که یک فضای داخلی بزرگ تری را به وجود آورند و محیطی را برای ارتباطات گروهی بهتر فراهم کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.