سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریفات: با اسکوچیچ مشکلی ندارم

کاپیتان فولاد خوزستان گفت: هیچ مشکلی با اسکوچیچ ندارم ، اگر مشکلی بود در فولاد نمی‌ماندم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اسماعیل شریفات گفت : با هر3مربی خارجی تیم ، رابطه صمیمانه‌ای دارم . در این چند سال که در فولاد بودم با مربی یا بازیکنی درگیر نشده‌ام، اما تحمل انسان اندازه ای دارد . مسائلی را از جانب اعضای از افراد می‌بینم وسکوت می‌کنم تا تیم به حاشیه نرود.اما این حاشیه‌ها هیچ ربطی به رابطه من با اسکویچ ندارد و ما هیچ مشکلی با هم نداریم.
 
کاپیتان فولاد در مورد بازی با پدیده اظهار کرد : تیم ما خوب بازی نکرد. اسکوچیچ هم در جلسه بعد از بازی گفت : اگر می‌توانستم هر 11 بازیکن را تعویض می‌کردم. فقط خوشحالیم که شرمنده هواداران نشدیم.
 
وی درباره حواشی بوجود آمده در خصوص بازوبند کاپیتانی در بازی پدیده گفت: همه اتفاقاتی که بعد از تعویض من افتاد ناخواسته بود، اگر بازی را دیده باشید متوجه می‌شوید لحظه‌ای که قرار بود از بازی خارج شوم در کنار خط طولی بودم و با یک قدم از زمین خارج شدم . بازوبند را به سمت سامان انصاری پرتاب کردم تا به علی سلیمی برساند ولی بازوبند به زمین افتاد . من هم سریع خم شدم و آن ‌را برداشتم به انصاری دادم. دوست ندارم تیم به خاطر این مسائل به حاشیه برود.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.