سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح 70 پروژه‌ عمرانی در شهرستان گرمی

بیش از ۷۰ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرستان گرمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار شهرستان گرمی در جلسه تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو همسنگر علم و جهاد و خدمت بودند که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت ملت ایران بسته بودند.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و فعالیت دولت یازدهم دانست و گفت: با وجود مشکلات مالی و تحریم‌های اقتصادی کارهای بزرگی در دولت یازدهم انجام شده است که در سطح شهرها و روستاها نمود عینی فراوانی دارد.

رحیمی زاد با بیان اینکه با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات مالی دولت، جبهه عمران و آبادانی تعطیل نشده و جای جای کشور به کارگاه‌های عمران و توسعه تبدیل شده است، افزود: بیش از 70 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 310 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گرمی پروژه‌های برق رسانی روستائی، گازرسانی، راهسازی، آبرسانی روستائی، نوسازی و تجهیز مدارس، طرح‌های هادی روستائی، عمران شهری و طرح‌های کشاورزی را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.