سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

کشتی گیر رودهنی جهانی شد

رییس اداره ورزش و جوانان رودهن گفت: کشتی گیر پیشکسوتان رودهن در مسابقات کشوری نایب قهرمان شد و به مسابقات جهانی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از رودهن، علی رضا عسگری اظهار داشت: حدود دو ماه قبل مسابقات استان تهران در بخش پیشکسوتان برگزار گردید و خسرو عروجی پیشکسوت کشتی رودهن موفق شد تمامی حریفان خود را شکست دهد و مقام اول را کسب نماید.

وی ادامه داد: عروجی پس از کسب مقام اول موفق شد جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب نماید.

که در مسابقات کشوری و این کشتی گیر پیشکسوت رودهنی موفق شد پس از مسابقات طولانی به فینال راه پیدا کند.

وی افزود: در مسابقه فینال با توجه به مصدومیتی که از قبل داشت تا آخرین توان خود ایستادگی کرد و در پایان متاسفانه نتیجه را واگذار کرد.

عسگری اظهار داشت: عروجی با وجود راه یابی به فینال این مسابقات و همچنین کسب مقام دوم نیزمجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان رودهن این موفقیت را به عروجی، مربیان وی و عرصه کشتی رودهن تبریک گفت و خاطر نشان کرد: کشتی ورزش اول کشور ایران است و علاقه مندان خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: در این راستا قرار شد از نوجوانان و جوانان علاقه مند ثبت نام به عمل آید تا زیر نظر مربیان مجرب فعالیت خود را آغاز تا در آینده شاهد پیروزی و پیشرفت این عزیزان دراستان تهران و حتی کشور و دنیا باشیم.

انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.