سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه و زندان در انتظار نگهدارنده یک قلاده گرگ

نگهدارنده غیرمجاز یک قلاده گرگ پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی شد و هم اکنون در انتظار جریمه و زندان است.

محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کشف یک قلاده گرگ از منزل یکی از ساکنین اسد آباد اظهار داشت: طی گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری غیر مجاز یک قلاده گرگ در منزل یکی از اهالی روستاهای پیر شمس الدین با دریافت مجوز قضایی از منزل فرد متخلف بازدید و گرگ مورد نظر کشف شد.

وی ادامه داد: گرگ کشف شده به اداره محیط زیست اسد آباد منتقل شده و پس از بازرسی مشخص شد این حیوان به خاطر اسارت یکساله قادر به بازگشت به ط بیعت و زیستگاه خود نبوده و هم اکنون در حال تیمار است.

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست همدان تاکید کرد: نگهداری جانواران در محیط‌های غیر متعارف موجب تهدید جوامع انسانی و همچنین نسل گونه جانوری می‌شود.

محمد با بیان اینکه پرونده فرد متخلف تحویل مراجع قضایی اسد آباد شده و قانون در این زمینه برای متخلفین جرائمی در نظر گرفته، افزود: چون یان گونه دیگر قادر به بازگشت به طبیعت نخواهد بود و به منزله حذف از طبیعت محسوب می‌شود، متخلف باید نسبت به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال به عنوان ضرر و زیان به اداره حفاظت محیط زیست بپردازد.

وی در پایان گفت: علاوه بر خسارت وارد شده به محیط زیست، فرد متخلف از سوی مراجع قضایی و جوبه عمومی جرم به حبس یا جریمه نقدی محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.