سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دربی اصفهان به سود سپاهان

تیم ذوب آهن در آخرین دیدار هفته دوم پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر میزبان تیم سپاهان بود و مغلوب این تیم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ در این دیدار که شب گذشته در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، شاگردان حسین فرکی با نتیجه یک بر صفر برابر شاگردان یحیی گل محمدی به پیروزی رسیدند و دومین برد خود در این رقابت ها را جشن گرفتند. 

علی کریمی در دقیقه 73 گل سه امتیازی سپاهان را زد و شادی را به اردوی تیمش به ارمغان آورد.

حساسیت این دیدار سبب شد تا در نیمه نخست بازیکنان دو تیم بیشتر توپ را در میانه میدان به گردش درآورده و با روش محتاطانه ای کار را دنبال کنند و در نتیجه تا 45 دقیقه نخست بدون اتفاق خاصی با تساوی بدون گل همراه بود و کادر فنی و بازیکنان دو تیم تمرکز خود را به نیمه دوم معطوف کردند.
نیمه دوم با برتری بازیکنان سپاهان آغاز شد و آنان چندین موقعیت خطرناک به روی دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم فرصت ها برای شاگردان فرکی از دست رفت.

بازیکنان ذوب آهن درادامه برای دقایقی توپ و میدان را دراختیار گرفتند اما این وضعیت زیاد دوام نیاورد و باز هم ابتکار عمل دردست بازیکنان سپاهان افتاد و آنان بالاخره مزد زحمات خود را دردقیقه 73 گرفتند و علی کریمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با پای چپ و ضربه فنی عالی دروازه ذوب آهن را باز کرد و برتری تیمش را رقم زد.
این نتیجه تا پایان این دیدار پا برجا ماند و تلاش بازیکنان ذوب آهن برای جبران گل خورده به جایی نرسید و شاگردان گل محمدی در هفته دوم دومین شکست خود را نیز تجربه کردند. 

بدین ترتیب تیم سپاهان در پایان هفته دوم شش امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و تیم ذوب آهن نیز به قعر جدول سقوط کرد.
جدای از شهرآورد اصفهان این دیدار به دلیل تقابل نامزدهای دریافت بهترین مربی در لیگ چهاردهم نیز جالب بود و فرکی بار دیگر بر گل محمدی غلبه کرد. 

ذوب آهن در نیمه نخست با ترکیب، رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، اکبر صادقی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی به میدان رفت.

برای سپاهان نیز، شهاب گردان، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، وریا غفوری، میلاد سرلک، علی کریمی، فوضی موسایف، حبیب گردانی، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی به میدان رفتند. 

شهرآورد اصفهان از ساعت 21 جمعه شب با قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
محسن قهرمانی پس از حدود 22 ماه در رقابت های لیگ برتر به قضاوت می پرداخت که این مساله از نکات جالب شهرآورد اصفهان بود.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.