سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبینی: امیدوارم فرد منتخب در مسیر بالندگی گلف گام بردارد

سرپرست فدراسیون گلف:مجمع انتخابات رئیس فدراسیون گلف در پیش است،امیدوارم فرد منتخب بتواند در مسیر رشد و توسعه گلف گام بردارد.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون با حضور کاندیداها روز 18 مرداد ساعت 10 صبح در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد امیدوارم فرد منتخب بتواند در مسیر رشد و بالندگی این رشته مهیج و پرطرفدار کشور گام  بردارد. 
 
وی تصریح کرد: بنده نزدیک به 6 ماه است که سرپرستی فدراسیون را عهد‌دار هستم و تلاش کردم تا مسابقات سراسری لیگ و کشور را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کنم. 
 
مبینی یادآور شد: طی این مدت 3 مسابقه سراسری در کشور شامل: رقابت‌های مینی آقایان و بانوان با حضور 14 تیم انجام مرحله نهایی لیگ گلف بانوان در تهران و سوپر لیگ مردان را به صورت رفت و برگشت طی ماه‌های اسفند تا اردوی بهشت در خوزستان برگزار کردیم. 
 
وی اشاره کرد: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی زیر 16 سال آقایان آخر مرداد و رده سنی 30-16 و 55-30 سال مردان و جوانان و بزرگسالان بانوان اوایل شهریور برگزار خواهد شد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات آسیا و اقیانوسیه را در سال جاری  پیش‌رو داریم که مهر ماه در چین برگزار خواهد شد و شرایط لازم جهت حضور تیم ملی کشورمان به این رقابت‌ها مهیا شده است و تیم 2 نفره  نیز به رقابت‌های آسیایی هنگ کنگ اعزام خواهند شد. 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.