سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتیرایی: حضور در جام وحدت به نفع تیم ملی است

مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به زمان کمی که تا رقابت‌های آسیایی داریم،حضور در جام وحدت به نفع ملی پوشان کاراته است.

علیرضا کتیرایی مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ،در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت‌های قهرمانی آسیا نداریم و ملی پوشان در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده‌اند، لذا حضور در جام وحدت ارومیه به نفع تیم ملی و برای ملی پوشان خوب است. 
 
وی ادامه داد:به هر حال برای ملی پوشان خوب است که قبل از رقابت های آسیایی به روی تاتامی بروند و جو مسابقات را درک کنند. 
 
مربی تیم ملی از شرایط تیم ملی که در اراک در حال برگزاری است اظهار رضایت نمود و بیان داشت: اردوی سیزدهم تیم ملی که در استان مرکزی برگزار شد از شرایط خوبی برخوردار بود و از مسئولان هیئت کاراته استان مرکزی کمال تشکر را دارم. 
 
کتیرایی درباره اردوی بعدی تیم ملی کاراته گفت: اردوی بعدی هفته آینده برگزار می شود، البته در نظر داشتیم که اردوی آینده را در یکی از شهرهای شمالی برگزار کنیم که ملی پوشان از لحاظ آب و هوایی نیز، شرایط نزدیک به محل برگزاری مسابقات آسیایی را تجربه کنند اما ، فعلا قطعی نیست و منتظر هستیم ببینیم که استان مربوط، شرایط لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی را دارد یا خیر. 
 
کتیرایی در خصوص شرایط فعلی و جابجایی های اخیر، بیان داشت:به هر حال تغییر و جابجایی در هر زمینه ای لازم است و در مورد کاراته نیز، امیدوارم که کسی که در این سمت وارد می شود مرد اجرایی باشد و دلسوز کاراته به فکر این رشته مدال آور باشد و طوری کار کند که همه به نیکی از وی یاد کنند. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کتیرایی ، تاتامی ، کاراته ، ملی ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.