سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تمهیدات استانداری برای برگزاری انتخابات

استاندار تهران از تمهیدات لازم برای آمادگی در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: بدنبال آن هستیم تا انتخابات را به صورت سالم و با شکوه برگزار کنیم .

سید حسین هاشمی، استاندار تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین اقدامات در رابطه با برگزاری انتخابات اظهار کرد: بر اساس ستاد انتخاباتی تشکیل شده وزارت کشور، استانداری تهران نیز بر همان اساس ستاد انتخاباتی تشکیل می‌دهد و کارهای مقدماتی نیز انجام شده تا بتوانیم آمادگی و تمهیدات لازم را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه داشته باشیم.

وی در خصوص الکترونیکی شدن انتخابات افزود: این موضوع را در حال حاضر وزارت کشور مورد بررسی قرار می‌دهد و پیشنهاد استانداری نیز همین بوده است و امیدواریم با هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور این موضوع به زودی جمع بندی و تعیین تکلیف شود.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا استانداری حق دارد از جناح و تشکلی دفاع کند یا خیر؟ تصریح کرد: ما مجری انتخابات هستیم و شرعا موظف هستیم انتخابات را به صورت سالم و با شکوه برگزار کنیم و از آرای مردم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حق الناس است، دفاع کنیم و هیچ کارمند و مسئول استانداری تهران حق طرفداری از یک جناح و یا تشکیل خاصی را ندارد.

هاشمی در ادامه افزود: شکل صندوق‌های انتخاباتی نیز در وزارت کشور با شورای نگهبان در حال هماهنگی است و به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.