سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پايان کار سارق حرفه ای در یزد

رئيس پليس آگاهی استان يزد از دستگیری سارق حرفه ای در یزد خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ علیرضا خالقی گفت: چندی پیش بود که افرادی با در دست داشتن مرجوعه قضائی و مراجعه به پلیس آگاهی، اعلام نمودند اموال داخل خودرویشان به سرقت رفته است .

با طرح این موضوع، کارآگاهان "دایره دوم" مبارزه با سرقت، تیمی از افسران باتجربه را تشکیل داده و پس از بررسی و تحقیقات لازم مشخص شد، سارق، بیشتر از خودروهای سنگین "اف هاش و سواری های مدل بالا سرقت می کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس، محدوده جغرافیایی سرقت را که بیشتر در منطقه "آزادشهر" یزد بود به صورت محسوس و نامحسوس تحت پوشش قرار دادند تا اینکه در ساعت 9 صبح جمعه گذشته، متوجه حضور مشکوک فردی که در حال پرسه زنی در محل بود شدند.

خالقی گفت: با دستگیری متهم و دلالت وی به اداره آگاهی، بازجویی های فنی و پلیسی آغاز شد و متهم 33 ساله به هویت "پ.الف" به ناچار لب به اعتراف گشود و به یک فقره سرقت موتورسیکت، 3فقره سرقت داخل خودرو سواری و 23 فقره سرقت از داخل خودروهای سنگین اعتراف کرد.

سرهنگ خالقی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مخفیگام متهم، مورد بازدید قرار گرفت که در نتیجه، انواع اموال سرقتی شامل: ضبط و پخش خودرو، مانیتور، لپ تاب، فلش مموری و مقداری وجه نقد به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

علیرضا خالقی با بیان اینکه تمامی مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند و اموال مسروقه به آنها تحویل داده شده است یادآور شد: سارق، با پرونده 27 فقره سرقت، روانه دادسرا شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از هموطنان به ویژه دارنندگان خودروهای سنگین خواست، خودروی خود را در محل­‌های امن پارک کرده و خودرو را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.