سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام آسان تر تاسیسات به سوی جام

دیدار های مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا امروز در اصفهان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار های مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا امروز در اصفهان پیگیری می شود.

تای سون نام ویتنام _القادسیه کویت

دیدار دو تیم از ویتنام و کویت اولین دیدار این مرحله و تعیین کننده یکی از دو فینالیست این دوره از مسابقات خواهد بود ، این دیدار که از ساعت ۱۶:۳۰ سوت خواهد خورد و جدال دو تیم از شرق و غرب آسیا خواهد بود. تای سون نام که با سه پیروزی پیاپی به این مرحله راه یافته است امیدوار است با شکست القادسیه کویت به بزرگترین افتخار خود دست یابد تا برای کشور ویتنام افتخار بزرگی را کسب کند ،اما در آن سوی میدان کویتی ها که از وجود محمد طاهری بازیکن ایرانی سود می برد به دنبال صعود به فینال این مسابقات است تا با صعود تاسیساتی ها به فینال انتقام شکست سنگین خود در دور گروهی را از این تیم بگیرند.

تاسیسات دریایی ایران _ نفت الوسط عراق

دیدار تاسیسات دریایی و نفت الوسط عراق دیدار دوم و آخر امروز و تعیین کننده تیم دوم فینالیست این دوره از مسابقات است که از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد. نفت الوسط عراق که صفری و عظیمی دو بازیکن ایرانی را در ترکیب خود میبیند امیدوار است تا با شانس و بازی بد تیم تاسیسات موفق به شکست این تیم شوند. هر چند که این تیم در بازی مرحله قبل به دلیل تساوی در وقت های معمول در پنالتی به برتری رسیده است و خستگی آن بازی را به دوش می کشد. اما در طرف دیگر تاسیساتی ها که به گفته سرمربی شان در هیچ بازی کم نمی گذارند آمده اند تا با شکست نفت عراق برای اولین بار در تاریخ این تیم به فینال برسد. تاسسیاتی ها در بازی فینال وار روز گذشته خود با درخشش مربی_بازیکن خود موفق به کسب برتری شده اند. اما بازیکنان اصلی تاسیسات سابقه حضور در فینال این رقابت ها و قهرمانی را دارند و انگیزه آن ها در این بازی پیروزی ، حضور در فینال و رکورد دار شدن در این بازی ها است. تماشاگران این دیدار در پی این هستند که آیا تاسیسات می تواند بازی خوب روز گذشته خود را تکرار کند یا خیر.


انتها پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.