سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بازگشت شهیدی که با شناسنامه برادرش وارد جبهه شد

شهید عزیز الله راوند سنش برای رفتن به جبهه کم بود و به علت شباهتی با برادرش داشت با او صحبت کرد که اجازه دهد با شناسنامه او عازم جبهه شود با موافقت برادرش عازم جبهه شد.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان شهید عزیز الله راوند در روستای گلزار بخش گنبکی ریگان به دنیا آمد و دوران نوجوانی این شهید مصادف با هشت سال دفاع مقدس شد 14ساله بود که به عشق انقلاب و رهبر کبیر ایران در دلش غوغایی بر پا شد.

او شیفته عزیمت به جبهه شد ابتدا با مخالفت خانواده روبه رو شد اما دیری نپایید که رضایت خانواده را جمع کرد ودر جواب مادر که می گفت فرزندم شما کوچکتر از ان هستی که به جبهه بروی گفت: مادرم من به خاطر اسلام وعشق به امام حسین (ع) وبرای دفاع از میهنم می روم.

با گذشت 29سال شهید گرانقدر عزیز الله راوند به آغوش خانوده اش بازگشت.

مادری که شبها به اسمان خیره می شد وبه یاد دوران بچگی فرزندش ستاره ها را می شمرد ومی گوید سالها چشم به راه بودم که با شنیدن این خبر چشمانم روشن شد .

خواهر شهید راوند می گوید وقتی شهید از جبهه برگشت به تمامی اقوام سر می زد یکی از اقوام که از وی در باره پلاکش سوال کرده بودند که چه چیز بر گردن ات است گفت : این کلید باغ بهشت است با این دین اسلام زنده و سر صدام حسین نابود می شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.