سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

واگذاری خدمات و تولیدات زندان‌های کشور به زندانیان

مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور گفت: بایدخدمات و تولیدات زندان‌های کشور به جای واگذاری به بخش خصوصی به زندانیان واگذار شود تا بتوانیم از این ظرفیت به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  رحیم مطهرنژاد در بازدید از کارگاه‌های اشتغال زندانیان شهرستان اردبیل با اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌های بنیاد تعاون اظهار داشت: تحولات انجام شده در ماه‌های اخیر در اردبیل بسیار چشمگیر و مطلوب بوده که در این حوزه عملکرد بنیاد تعاون استان اردبیل متفاوت‌تر از بازدیدهای قبلی ارزیابی می‌شود.

وی با تاکید بر الگوبرداری مثبت از دفاتر نمایندگی دیگر و شناخت ظرفیت‌های اقتصادی بالقوه و تبدیل آن به فعل در سطح زندان‌های استان بیان کرد: بنیاد تعاون نباید به سمت واگذاری خدمات و تولیدات به بخش خصوصی برود بلکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تولید و اشتغال بیشتر استفاده کند.

مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان اردبیل خواستار گسترش کارگاه‌های تولیدی، بهینه‌سازی تولید و هم‌افزایی و همکاری با دفاتر نمایندگی استان های مجاور شد و تصریح کرد: تلاش‌های انجام شده برای شناسایی برند حامی گروه کارخانجات بنیاد تعاون زندانیان کشور در استان اردبیل مناسب بوده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.