سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی فرش و دست بافته‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از افتتاح نمایشگاه دائمی فرش و دست بافته های مددجویان کمیته امداد در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ علی الهیاری با بیان اینکه حدود 5 هزار بافنده فرش و گلیم در فارس زیر پوشش کمیته امداد استان هستند افزود: دغدغه اصلی مددجویان این نهاد در تولید صنایع دستی بازاریابی و فروش محصولات است که به همین منظور نخستین نمایشگاه دائمی فرش دستباف و دستبافته های مددجویان کمیته امداد در شیراز افتتاح شد.

وی گفت: افتتاح این نمایشگاه در وسعت 200 متر مربع گامی در جهت ارائه خدمت به تولیدکنندگان است که تولیدات مددجویان را به صورت مستقیم به بازار مصرف و خریداران ارائه می کند.

الهیاری با اشاره به اینکه فرش ها و دست بافته های استان فارس با طرح و رنگ های بی نظیر شهرت جهانی دارند افزود: پارسال بیش از 80 هزار متر مربع فرش و گلیم دستباف به ارزش حدود 100 میلیارد ریال توسط مددجویان این نهاد تولید و به بازراهای داخلی و خارجی عرضه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس افزود:ایجاد فرصت های شغلی برای خانواده های نیازمند افتخاری ارزشمند در کارنامه کمیته امداد محسوب می شود و افتتاح این نمایشگاه ها به فروش بیشتر و عرضه راحت تر محصولات و تولیدات مددجویان منجر می شود.

انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.