سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

رونق گردشگری گلستان در برنامه ششم توسعه

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گرگان گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالایی که استان گلستان در گردشگری دارد این بحث در برنامه ششم توسعه قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سلطانی فر گفت: جاذبه های گردشگری توریستی فراوانی در استان گلستان وجود دارد و گردشگری موتور توسعه استان خواهد شد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری در این استان تا امروز صورت نگرفته و باید این کار از اولویت ها و با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: اگر کسی بخواهد در این استان در زمینه های هتل و مکان های اقامتی سرمایه گذاری نماید اولویت تامین و پرداخت تسهیلات شامل آنها خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به عبور سالانه 13 تا 14 میلیون نفر مسافر این استان باید از به مقصد مسافران تبدیل شود که این امر نگاه ویژه ای را در بخش گردشگری می طلبد.

سلطانی فر گفت: گلستان دارای المان های بی نظیری  مانند برج قابوس گنبد و دیوار دفاعی گرگان است که برای گردشگران جذاب است و باید در بخش گردشگری برنامه ریزی اصولی انجام شود و جزیره آشوراده به عنوان تنها جزیره ایرانی دریای خزر باید مورد توجه و کانون گردشگری باشد همچنین در تمام مراحل مطالعات آن مسائل زیست محیطی رعایت خواهد شد.



انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.