سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهناز افشار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلمسازان باید به نیاز مخاطبان توجه کنند

باید فضاهایی در فیلم‌ها به وجود آید که متناسب با نیاز و روحیات مردم باشد.

مهناز افشار بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تولید‌نشدن فیلم‌های طنز با توجه به نیاز جامعه امروز ما گفت: به هیچ وجه به این موضوع اعتقاد ندارم، چون فکر می‌کنم بسیاری از فیلم‌های تولید‌شده با موضوع طنز موفق نیستند و نتوانستند مخاطب را جذب کنند. به نظر من فیلم‌ها و سازندگان آن باید فضاهایی را در فیلم‌های به وجود آورند که مردم با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و متناسب با روحیات آن‌ها باشد تا موفقیت روزافزون و هرچه بیشتر سینما را شاهد باشیم.

این بازیگر در خصوص علت اصلی موفقیت فیلم «نهنگ عنبر» گفت: حال خوب فیلم علت اصلی موفقیت آن است یعنی همکاری صمیمانه و حرفه‌ای یک گروه خوب به یک قصه تلفیق شد و توانست طیف‌های مختلف جامعه چه آن‌هایی که دهه شصت بودند و چه کسانی که در آن دهه حضور نداشتند را به سینما‌ها بکشاند.

وی افزود: دهه شصتی‌ها به خاطر خاطره‌هایی که در آن دوره از زمان داشتند و آدم‌‌های بعد از دهه 60 به جهت به‌دست آوردن اطلاع از اتفاقاتی که در آن دوره رخ داده، به سمت دیدن این فیلم رفتند که فیلم با استقبال آن‌ها روبه‌رو شد. پس همه این‌ها باعث شد که این فضای نوستالژیک برای همه جذاب باشد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.