سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اعزام وزنه‌برداران همدانی به مسابقات کشوری

رئیس هیئت وزنه براری استان همدان گفت: تیم همدان با هشت وزنه بردار در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان 13 و 14 سال کشور شرکت می کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منوچهر رضاخانی گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان 13 و 14 سال کشور، طی روزهای چهاردهم تا شانزدهم مردادماه سال جاری به میزبانی قزوین در مجموعه ورزشی غدیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: 142 وزنه بردار در قالب 25 استان برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان 13 و 14 سال کشور اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات وزنه براری استان افزود: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، گیلان، فارس، مازندران، همدان و یزد 11 استانی هستند که با ترکیب کامل و 8 نفره در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تیم همدان را امیرحسین فضلعلی، محمدمهدی جعفری،ابوالفضل کولیوند،یاسر چیرایی، علیرضا غیاثوند، محمد یاسر شیرازی، محمد صالحی،آرش شفیع نژاد تشکیل می دهند.

رضاخانی افزود: این تیم به به سرمربیگری مهدی زرینی و مربیگری مهدی بختیاری و به سرپرستی محمد رضا شیرازی در این رقابت ها حاضر می شود ضمن آنکه از حسین خدادادی داور همدان هم برای قضاوت در این رقابتها دعوت بعمل آمده است.
وی با اشاره به وضعیت وزنه برداری همدان بیان کرد: وزنه برداری همدان در مسیر خوبی قرار داشته و در کشور حرف برای گفتن دارد و در حال حاضر در بین استان های کشور در رتبه هفتم قرار داریم.

رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ ورزشکار بیمه ورزشی شده در هیئت فعال هستند و پنج شهرستان ملایر، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان و کبودرآهنگ از هیئت های شهرستانی فعال استان همدان محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه استعدادیابی در ورزش امری مهم است، گفت: در چند سال گذشته تمام سعی مجموعه هیئت وزنه برداری استان همدان تلاش برای فعال کردن استعدادیابی در این رشته بوده است.

رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر ۷۶ نفر در رده سنی نونهالان در مراکز استعدادیابی حضور دارند و ۳۶ نفر نونهال نیز هر سه ماه یک بار رکوردگیری شده و تکنیک های آنها اصلاح می شود.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.