سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افکار جدید و استودیوی شیشه ای؛

راویانی که این بار در دل حادثه حضور دارند + تصاویر

پخش مسابقات والیبال از یک استودیوی شیشه ای یک ابتکار بود، ابتکاری که حالا والیبال ایران را دوباره در میان رشته های ورزشی پیشتاز کرده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پخش مسابقات والیبال از یک استودیوی شیشه ای یک ابتکار بود، ابتکاری که حالا والیبال ایران را دوباره در میان رشته های ورزشی پیشتاز کرده وکارشناسانی که می آیند و این بار از نزدیک می بینند و تحلیل می کنند.




 
این یک ابتکار بود، همین که مدیران ورزشی رسانه ملی با افکار و اعتقادات نو تصمیم بگیرند تاثیر مستقیم و عمیق بر جذابیت رقابت ها داشته باشند و حاصل این خلاقیت به راه انداختن یک استودیوی شیشه ای در همان سالن محل برگزاری مسابقات بود.
 
این برای اولین بار بود که ایران همچون خیلی از کشورهای پیشرفته جهان یک استودیوی اختصاصی در استادیومی که مسابقات در حال انجام است دارد. برگزاری و پخش زنده کنفرانس خبری ، میکس زون ، ارتباط با افراد والیبالی حاضر ر در مسابقات با لوکیشن های متفاوت و کارشناسی های قبل و بعد رقابت ها در دل مسابقات، حضور این خانه های شیشه ای در سالن را حائز اهمیت کرده است. 




 
کارشناسان این بار نه از راه دور، بلکه از نزدیک و فاصله چند متری رقابت ها را می بینند و راویانی هستند که خودشان در دل حادثه حضور دارند. حالا تمام مصاحبه ها با مهره ها و سرمربی و مربیان داخلی و خارجی و کارشناسی ها ونمایش زوایا و جذابیت های این رشته در همان محل برگزاری رقابت ها به تصویر کشیده می شود.
 
مدیران شبکه ورزش تفکرات جوان، نو و مثبت خود را این بار در والیبال به اثبات رساندند. در رشته ای که پرمخاطب شده و حساسیت ها نیز به همین نسبت در آن افزایش پیدا کرده است. 

آنچه مسلم است طراحی یک استودیو بسیار زیبا در مجموعه ورزشی آزادی طراحی خلاقانه و ماهرانه ای بود که می تواند ورزش ایران را در فضای انعکاسی تلویزیونی همپای رقبای خارجی ما جلو ببرد.   





باید این رو هم در نظر گرفت توجه تا جایی بالا رفته که خانواده ها خودشان هم مسابقات را کارشناسی می کنند و دیگر شاید نقد و تحلیل از استودیوی همیشگی ولیعصر خیلی پاسخگوی نیاز ورزشی جامعه مخاطب نباشد. آنها کلید واژه هیجان و جذابیت را هم در کارشناسی ها می خواهند.
 
البته این رو هم باید یادآور شد که فقط والیبال نیست که نیازمند این حمایت رسانه ای است بلکه خیلی از رشته های کم توجه از طرف رسانه ها نیازمند ایجاد چنین جذابیتی از سوی رسانه ملی هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.