سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظفر خبر داد:

جریمه رانندگان سرویس مدارس غیر مجاز/ طرح ضربتی نظارتی ، نظارت بر سرویس مدارس از ابتدای مهر

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید طرح ضربتی نظارت میدانی بر سرویس‌های مدارس و تاکسی‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدرسه گفت: رانندگانی که به دنبال اخذ مجوز تاکسیرانی می‌باشند می‌باست متاهل باشند ، ضمن آنکه زنان سرپرست خانوار هم می توانند راننده تاکسی شوند و در صورتی که عدم سوءسابقه کیفری و محکومیت و محرومیت‌هایی که منجر به عدم صلاحیت شود، مجوز داده می‌شود. در همین خصوص از رانندگان ناوگان تاکسی‌رانی تست سلامت چه از نظر جسمی و روانی گرفته می شود .
وی در ادامه افزود: بحث داشتن معاینه فنی، مجهز بودن به وسایل ایمنی از شروط ورود به ناوگان تاکسیرانی است.

مظفر بیان کرد: رانندگانی که تاکنون دوره‌های آموزشی لازم را طی نکرده‌اند می‌بایست برای اخذ مجوز سرویس مدارس دوره‌هایی که در 3 سرفصل است بگذارنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران،‌بیان کرد: در هفته‌های آغازین مهر ماه یک طرح ضربتی نظارت میدانی داریم که در این طرح با آن دسته از رانندگانی که بدون مجوز اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند برخورد خواهد شد و پلیس نیز نسبت به جریمه این دسته از رانندگان اقدام خواهد کرد.

مظفر در پایان گفت: از والدین دانش‌آموزان درخواست می کنیم سرویس مدرسه‌ای که برای فرزندشان در نظر گرفته‌ان حتما دارای برچسب سرویس مدرسه باشد و در صورتی که از رانندگان سرویس مدارس شکایتی دارند می‌توانند با سازمان تاکسی‌رانی در میان بگذارند و با این دسته از رانندگان برخورد شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرویس ، مدارس ، راننده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فریدون
۱۵:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
چرادرتهران درکلیه میادین وچهارراههاکلی از تاکسیها بیکارند
منوچهر
۱۵:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
بدانیم درتهران روزانه ......... لیتربنزین مصرف میشودوتاکسی تلفنی مصرف بنزین رابه نصف میرساند