سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

توزیع 10 هزار اطلاعیه مدیریت مصرف آب در آپارتمان های شهر گرگان

مدیر دفتر روابط عمومی آبفا گلستان گفت: همزمان با توزیع دوره ای قبوض آب بهاء مشترکین تعداد 10 هزار اطلاعیه مدیریت مصرف آب شرب در مجتمع های مسکونی در سطح شهر گرگان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ محمد قاسم خلیلی نژاد افزود: یکی ازمهمترین برنامه آبفای گلستان اطلاع رسانی جهت مدیریت مصرف آب شرب در سطح استان می باشد که به همین منظور در سطح منازل گرگان انجام شد.

 وی اظهار کرد: با توجه به بحران کم آبی و شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب از سوی مشترکین این شرکت اقدام به توزیع دستورالعمل های صرفه جویی برای آشنایی مردم با روشهای صحیح مصرف آب شرب نموده است.

مدیر دفتر روابط عمومی آبفا گلستان از همه مشتركان استان خواست با نهايت صرفه جويي در مصرف آب و حذف مصارف غيرضروری همكاران اين شركت را در جهت تامين و توزيع مناسب آب شرب و بهره مندي همه شهروندان ياري نمايند.

خلیلی نژاد بهترین راه برای گذر از این دوران را رعایت الگو های صحیح مصرف آب شرب بیان کرد و افزود: به منظور برخورداری تمام شهروندان از نعمت آب شرب در کلیه ساعات شبانه روز، رعایت الگوهای مصرف درست آب و پرهیز از مصارف غیرضروری از سوی شهروندان لازم است.

وی یکی از برنامه های این شرکت در این ایام نصب بیش از 2 هزار پوستر صرفه جویی مصرف آب  در نانوایی های شهرهای استان بوده  که این طرح با همکاری سازمان صنایع و معادن و اتحادیه خبازان استان گلستان اجرا شده است.

خلیلی نژاد درپایان تصریح کرد :شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بمنظور برخورد با مشترکین پر مصرف آب شرب اقدام  به توزیع 6 هزار اخطار قطع در سطح شهر گرگان نموده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: گرگان ، توزیع ، آب ، مدیریت ، مصرف ، گرما ، آبفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.