سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکتيک جديد ارتش يمن در مبارزه با رژیم آل‌سعود

شماری از مواضع نظامی رژیم سعودی در استان جیزان و همچنین تعدادی از تپه‌های راهبردی در این استان در کنترل نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، برخلاف عملیات سابق نیروهای ارتش و کمیته های مردمی که بر تاکتیک یورش و عقب نشینی مبتنی بود هم اکنون تاکتیک جدیدی به اجرا گذاشته شده است. این تاکتیک در چارچوب مرحله جدید استفاده از شیوه های بازداشتن تجاوز به اجرا گذاشته شده است.

گزارشگر المسیره در گزارشی گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنان بر موضع نظامی فخیذه و مرکز نظامی ادی الجاره و تعدادی از تپه ها در استان تسلط دارند. این تحول جدید در عملیات نظامی برای بازدارندگی در برابر تجاوز سعودی ها به یمن است. تحول جدیدی در عملیات به وجود آمده است. عملیات در ابتدا ماهیت فرسایشی و حمله و عقب‌نشینی مبتنی بود اما هم اکنون تاکتیک حمله و کنترل بر  مواضع نظامی سعودی ها به اجرا گذاشته شده که زرادخانه نظامی سعودی‌ها را با چالش بزرگی مواجه کرده است به خصوص آنکه نیروهای سعودی با وجود مشارکت نیروی هوایی نتوانسته است مواضع به کنترل در آمده را باز پس گیرد. 

این تاکتیک یک شیوه در راستای گزینه‌های متعددی است که در زمان و مکان مناسب به اجرا گذاشته می‌شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.