سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ارتقاء سطح خدمات به ارباب رجوع

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان در حال ارتقاء سطح خدمات خود به همکاران و ارباب رجوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مجتبی جوی زادگان اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای بهبود وضعیت ارتباطات و خدمت رسانی اقداماتی را انجام داده و همچنان با نظر مدیر کل اوقاف و امور خیریه این خدمات در حال گسترش و ارتقاء نیز می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا و در جهت ارتقاء سطح پاسخگویی و ارائه خدمات به همکاران و ارباب رجوع با تغییر ساختار ارتباطی و بالا رفتن سرعت اینترانت به زودی برای دسترسی با سرعت بیشتر به سامانه جامع، اتوماسیون اداری، سامانه پرسنلی و شبکه دولت و ارتباط شهرستان ها با اداره کل نیز جزعی از این اقدامات می باشد که در حال پیگیری و اقدام می باشد.

مسئول فناوری، اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: با توجه به حجم بالای این فرایند مهم تا پایان سال جاری، اجرای برقراری طرح خط MPLS برای تعداد 19 شهرستان توسط این واحد در حال پی گیری می باشد. ضمنا بعنوان یکی از برنامه های مصوب سازمان اوقاف و امور خیریه مشخص شده اند.

مجتبی جوی زادگان در ادامه بیان کرد: همچنین در تطبق برنامه مصوب سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و در راستای پیشبرد این اهداف و در جهت ارتقاء خدمات برای کلیه ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان باید دستگاه UPS خریداری و نصب شود که از این تعداد تا کنون 3 دستگاه خریداری و اجرایی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین باید تعداد 18 عدد دستگاه حضور و غیاب طبق برنامه مصوب سازمان متبوع برای ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها تهیه شود که تا کنون 10 عدد خریداری و آماده نصب شده اند.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: در این راستا طبق برنامه مصوب سازمان اوقاف و امور خیریه تا پایان سال جاری تعداد 62 امامزاده در سطح استان اصفهان باید دارای خط دیتا جهت برقراری ارتباط با سامانه جامع و اتوماسیون اداری شوند که با تلاش های صورت گرفته شده تا کنون 18 امامزاده تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

مجتبی جوی زادگان در ادامه افزود: همچنین در جهت ارتقاء سطح کیفیت و بالابردن سرعت اینترانت و با مساعدت حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در حال ایجاد زیر ساخت های مناسبی همچون اجرای فیبر نوری است که با همکاری شرکت مخابرات استان اصفهان این پروژه اجرایی می شود.

وی در ادامه گفت: با حمایت مدیر کل اوقاف و امور خیریه در این راستا موفق شدیم در جهت صرفه جویی اقتصادی از شرکت مخابرات استان اصفهان برای اجرایی شدن پروژه فیبر نوری 60 درصد تخفیف کسب نماییم که در اینجا نیز از اقدامات و حمایت های بی دریغ حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی کمال تشکر را دارم که این امر گام بزرگی در جهت تسریع امور اداری می شود.

مسئول فناوری، اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: با توجه به کمبود اعتبارات لازم در جهت اجرای برنامه های مصوب سازمان اوقاف و امور خیریه که برای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابلاغ کرده است در اینجا از زحمات روسای ادارات شهرستان لنجان، شهرستان فریدن و شهرستان شهرضا که توانسته اند با رایزنی ها و ایجاد تامل مناسب با فرمانداری های شهرستان های خود میزان قابل توجهی اعتبارات دولتی در این راستا جذب نمایند تقدیر و تشکر نمایم که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.   

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.