سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

گامی موثرجهت تکریم ارباب رجوع در حوزه های مختلف با استفاده از خدمات آنلاین

اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با پیاده سازی “سامانه امور قراردادها” گامی موثرجهت طرح تکریم ارباب رجوع با نگرش شفاف سازی در حوزه های مختلف با استفاده از خدمات آنلاین برداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان گفت : هدف اصلی تحقق دولت الکترونیکی، ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به شهروندان با استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات است، به گونه‏ ای که سازمان بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای باشد.

کمال رضایی در این زمینه افزود: : سامانه مدیریت قراردادها و مناقصه با قابلیت مکانیزه نمودن تمامی فرآیند ها بصورت گام به گام به منظور کنترل و نظارت بر روند انعقاد قرارداد از زمان تهیه اسناد مناقصه تا تعیین شرکت برنده طراحی و پیاده سازی گردیده است.

وی با اشاره به امکانات مختلف این سامانه خاطرنشان کرد : در این سامانه امکان فروش الکترونیک اسناد وجود دارد که این امر باعث حذف کامل خرید حضوری گردیده است ، همچنین پیمانکاران و مشاوران قادر خواهند بود به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به خرید اسناد اقدام کنند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اروند گفت: قابلیت انجام ارزیابی های کیفی و فنی بصورت الکترونیک و با حداکثر کاهش زمان به همراه فرمول نویسی و نحوه محاسبه امتیاز شرکت کنندگان در معاملات در نظر گرفته شده است. 

ادرس سایت:www.arvandfreezone.com    

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.