سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تایید جنایات صهیونیست ها با سکوت مجامع بین المللی

صهیونیست‌های جنایت‌کار با سکوت مجامع مدعی حقوق بشر در عرصه بین‌المللی به کودک‌کُشی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو مجلس خبرنگان رهبری ضمن محکومیت جنایت وحشتناک اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن منزل یک فلسطینی که بر اثر آن یک کودک 18 ماهه زنده زنده در آتش سوخت، گفت : این جنایت جدیدی نیست و این رژیم کودک‌کش،  یکی از ویژگی های آن آدم کشی است و نیروهای آن در سطح جهان معروف به این قبیل جنایت‌ها هستند.

مقتدایی با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشر و حمایت از کودکان را دارند تعجب آور است تصریح کرد: این مجامع نه تنها سکوت می کنند بلکه با سکوتشان چراغ سبزی به رژیم کودک‌کش نشان می‌دهند و به این رژیم می گویند که همچنان به جنایات خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه قطعاً جنایتکاران عقوبت اعمال ننگین خود را هر چه زودتر خواهند دید، گفت: ما این جنایت را محکوم می‌کنیم و امیدواریم خداوند بیداری به بشریت و مجامع بین‌المللی بدهد و هر چه زودتر زمینه‌ای فراهم شود تا این رژیم منحط و کودک‌کش از صفحه روزگار محو شود.

عضو خبرگان رهبری در پایان گفت: باید کاری کرد تا ملت‌ها بیدار شوند  و حمایت از مظلومان و افراد بی‌دفاع و مستضعف را سرلوحه کار خود قرار دهند و در تظاهرات علیه ظالمان و جنایت‌کاران فعال شوند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.