سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

نترسیدن از دشمن از ویژگی های مهم مدیریت جهادی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اخلاص و جهاد همه جانبه، بن بست شکنی و نترسیدن از دشمن از ویژگی های مهم مدیریت جهادی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر در آئین تجلیل از مدیران موفق و برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در شهرکرد با اشاره به نمونه هایی از رفتار حکومتی مولای متقیان امام علی (ع) و تبیین اهمیت مدیریت جهادی افزود: مدیریت جهادی، سیره انبیاء الهی و ائمه معصومین علیهم السلام بوده است.

وی، اخلاص را اولین گام مدیریت جهادی عنوان و اضافه کرد: مسلمانان باید همواره خود را مقابل دشمن و موانع ببینند و آمادگی کامل برای مقابله با دشمن و رفع موانع داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حل مشکلات عدیده در دوران دفاع مقدس با روحیه  و تفکر مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: اخلاص و جهاد همه جانبه، بن بست شکنی و نترسیدن از دشمن از ویژگی های مهم مدیریت جهادی است.

وی تأکید کرد: مشکل امروز دولتمردان آمریکا و قدرت های استکباری عمل جهادی رزمندگان اسلام است.

سردار سپهر، خستگی ناپذیری و داشتن جوهره رهبری را از دیگر ویژگی های مدیریت جهادی برشمرد و افزود: امروز به چنین مدیریت جهادی در جامعه نیازمند هستیم.

در این مراسم از مدیران و مسئولان موفق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری که حائز رتبه برتر در بازرسی ها نوبه ای و ستادی شده بودند، با اهدای لوح تقدیر شد.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.