سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی بعثه مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد؛

پاسخگویی آنلاین به سئوالات شرعی زائران ایرانی از امشب

كارشناسان امور حج وزیارت و مدیریت آموزش بعثه‌ مقام معظم رهبری، امشب در جلسه‌ای که به صورت آنلاین برگزار می‌شود به سئوالات پیرامون احكام عمومی و مناسك حج زائران حج پاسخ می‌گویند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ كارشناسان و متخصصان امور حج وزیارت، مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری، امشب در جلسه‌ای كه با حضور زائران ایرانی به صورت آنلاین برگزار می‌شود به سئوالات پیرامون احكام عمومی و مناسك حج زایران حج پاسخ می‌گویند.

براساس این گزارش، جلسه پاسخ به سوالات پیرامون احكام عمومی و مناسك حج زائران حج امشب از ساعت 21:30 تا 22:30 به مدت یك ساعت به صورت آنلاین به نشانی اینترنتیzaer.hajj.ir برگزار می‌شود.

این گزارش حاكی است، همچنین پاسخ به سوالات احكام ویژه بانوان حج دوشنبه 12 مرداد ساعت 18 تا 19 به مدت یك ساعت و به صورت آنلاین با حضور كارشناسان و متخصصان حوزوی در امور حج وزیارت برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، پاسخ گویی به سوالات در حوزه بهداشت و سلامت در حج دوشنبه ساعت 21:30 تا 22:30 در سامانه اینترنتی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری انجام خواهد گرفت.

لازم به ذكر است، زائران حج می توانند مشكلات و سوالات خود را پیرامون مسائل پزشكی و سلامت در حج به صورت آنلاین مطرح و پاسخ خود را دریافت كنند.

زائران گرامی می توانند با ورود به سامانه آموزش مجازی زائران به نشانیzaer.hajj.ir و نصب نرم افزار كلاس آنلاین با وارد نمودن كد ملی خود در قسمت نام كاربری و رمز عبور به كلاس وارد شوند.




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.