سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حضور نونهالان تکواندوکار قمی در لیگ برتر کشوری

نونهالان قمی در لیگ برتر تکواندو کشور به میدان می‌روند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از قم: جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به وجود مربیان حرفه ای و با دانش در رشته  تکواندوی استان قم گفت: بازیکنان تکواندو کار قمی با استعداد و تلاش و با نبوغ و انگیزه بالای خود در تمرینات و برنامه‌های آموزشی شرکت می‌کنند و نتیجه آن تشکیل یک تیم قوی در مسابقات کشوری است.

جمشیدی از برنامه ریزی این هیئت برای حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور گفت و تصریح کرد: حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی را در اولویت امور مهم هیئت قرار داده‌ایم و امسال قصد داریم در لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور حضور موفقی داشته باشیم.

وی گفت: تکواندوکاران قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور حضور دارند و دیدارهای مرحله نخست این دوره به میزبانی خانه تکواندو و با حضور 99 تکواندوکار آغاز شده و تیم نونهالان قم نیز به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را عنوان کرد و گفت: تکواندوکاران در این دوره از مسابقات در قالب هفت تیم سندباد بحری، هیئت تکواندو بندپی، صنایع‌استیل البرز، هیئت تکواندو قم، هیئت تکواندو زنجان، اداره ورزش و جوانان استان گیلان و پاس قوامین به رقابت می‌پردازند.


وی افزود: در حال حاضر تکواندوکاران نونهال قمی در این هفته به میدان نرفتند، و دیدار تیم‌های صنایع استیل البرز و هیئت تکواندو قم به دلیل وجود 4 بازیکن ملی پوش در اردوی تیم ملی نونهالان به تعویق افتاد.

انتهایپیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.