سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلحی پور: پیروزی از آنچه فکر می‌کنید شیرین تر است

نائب قهرمان وزنه برداری جانبازان معلولین گفت: من برای چشیدن طعم پیروزی جانم را فدا می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نائب قهرمان وزنه برداری جانبازان معلولین جهان در رابطه با آمادگی حریفان و چگونگی برگزاری این دوره از رقابت‌های آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: مسابقات آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه فرصتی برای اثبات توانایی‌های من و سایر ورزشکاران است. این رقابت‌ها میزان قدرت و توانایی جانبازان و معلولین را می‌سنجد و ورزشکاران با توجه با قابلیت خودشان مقام کسب می‌کنند.

وی بیان کرد: تیم ما توانست در روز اول و دوم مسابقات 2 مدال طلا و 1 نقره کسب کند و در روز چهارشنبه نیز با بدست آوردن 1 مدال طلا و 1 نقره و 3 مدال طلا و 2 نقره را در مجموع تا پایان روز سوم از آن خود کنیم. 


وی ادامه داد: از میان رقیب‌ها در کشور چین و روسیه بسیار قدرتمند هستند و پا به پای ما در جدول قرار می‌گیرند.


حامد صلحی پور در پاسخ به سوال نحوه برگزاری مسابقات عنوان کرد: این دوره از مسابقات آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه در شهر آلماتی قزاقستان با حضور نمایندگان 28 کشور از 4 مرداد تا 8 مرداد برگزار می‌شود که بنده به شخصه رضایت کامل دارم.
وی در پایان افزود: فردا 5شنبه 8 مرداد سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم وعلی صادقی زاده در دسته 107 کیلوگرم مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.


گفتنی است: این دوره از مسابقات با حضور رسیامند رحمان، احمد امین زاده، علی صادق زاده، سامان رضی، حامد صلح پور، مجید فرزین، نادر مرادی و امیرجعفری برگزار می‌گردد.



انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.