سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بهره مندی 9 هزارو458 خانوار کرمانی از گاز در هفته دولت

همزمان با هفته دولت و پنجاهمین سال تاسیس شرکت ملی گاز ایران ،9458 خانوار در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی بهر ه مند خواهند شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شرکت گاز، مدیر عامل شرکت گاز استان در ارتباط با پروژه های هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال 20 روستا و یک شهر و پنج طرح صنعتی با اعتباری بالغ بر 389 هزار میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

آقای ودیعتی تصریح کرد : در هفته دولت اهالی شهر کهنوج و روستاهای شهرستان زرند ، کهنوج و رفسنجان و محور گردشگری هفت باغ علوی از نعمت گاز طبیعی برخوردار و تاسیسات گازرسانی به کارخانه های فولاد بوتیای ایرانیان ، جهان فولاد سیرجان ، منطقه ویژه رفسنجان و سیرجان و شهرک صنعتی زید آباد که از مهم ترین و با اهمیت ترین پروژه های این شرکت است.

وی یادآور شد : هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقدامات مهم وماندگار نظام در همه عرصه های فرهنگی ، علمی ، اقتصادی و عمرانی میهن عزیز اسلامی است. بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رجایی و باهنر این شرکت با پشتکار همیشگی توانسته برگ زرینی در راستای خدمات گازرسانی در استان رقم بزند .

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.