سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی برائتی:

نباید نتیجه رقابت های آسیایی را ملاک ارزیابی آزادکاران جوان قرار دهیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت:کسب مقام سومی در رقابت های قهرمانی آسیا ملاک منطقی و درستی برای ارزیابی عملکرد آزادکاران جوان نیست.

مهدی برائتی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:همان طور که اطلاع دارید تغییراتی زیادی در رده سنی جوانان نسبت به سال گذشته داشتیم و برای آنکه از وضعیت داشته هایمان در این رده بیشتر اطلاعات کسب کنیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی جهان در سال 2014 دفاع کنیم نیاز بود در یک تورنمنت معتبر بچه ها را محک بزنیم.

وی تصریح کرد:مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان یک تورنمنت طراز اول بهترین فرصت برای شناسایی نقاط ضعف و قوت آزادکاران جوان بود و ما هم در راستای هدفی که داشتیم  از این میدان بهترین استفاده کردیم.

برائتی اضافه کرد:قصد توجیه ندارم و قبول دارم عنوان سومی در آسیا برای کشتی ایران جایگاه مناسبی نیست اما ما به هر حال باید در کنار نتیجه به دنبال آینده و پشتوانه سازی مطمئن نیز باشیم.

وی در خصوص این که ترکیب تیم اعزامی به رقابت های جهانی چقدر نسبت به مسابقات آسیایی تغییر خواهد داشت گفت:به طور حتم در برخی اوزان که بچه ها توقعات را برآورده نکردند تغییراتی خواهیم داشت اما برای ترکیب اصلی هنوز به طور کامل به جمع بندی نهایی نرسیدیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان درباره این که با توجه به شرایط موجود چه نتیجه ای را برای مسابقات جهانی پیش بینی می کند گفت:بچه ها در این مدت تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و در فرصت باقیمانده تا رقابت های جهانی نیز نکات لازم و ضروری را به آنها گوشزد خواهیم کرد در نهایت اگر در روز مسابقه نیز اتفاقات کشتی رخ ندهد بهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان جهان روزهای 20 تا 25 مردادماه در برزیل برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.