سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت مالی وزارت بهداشت از بیماران ناشنوا

یک دکترای شنوایی شناسی معتقد است که وزارت بهداشت همواره در صف اول خرید از شرکت هایی قرار دارد که جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته در زمینه پروتزهای شنوایی را ارائه می دهند.

به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر نیما رضازاده مدیر علمی بخش کاشت حلزون شرکت آلتون شنوا  و نماینده انحصاری کمپانی مد- ال اتریش در ایران که ساخت تجهیزات شنوایی را انجام می دهد، اظهارداشت: تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر در ایران از پروتزهای شنوایی شامل کاشت حلزون و سمعک که در این شرکت اتریشی تولید می شود، استفاده کرده اند.

رضازاده با اعلام این خبر گفت : رالی خیرخواهانه مغولستان از 19 جولای و از کشور انگلستان با حضور 200 تیم از قاره های اروپا، آسیا، آمریکا، آفریقا و استرالیا آغاز شده است. و در این مسابقات که با هدف جمع آوری کمک برای نیازمندان سرتاسر دنیا بوده است، کمپانی مد-ال اتریش به عنوان اسپانسر اصلی این مسابقات با دو راننده و با هدف کمک به بیمارستان های کشور های محروم در سراسر دنیا شرکت کرده است.

کمپانی MEDEL اتریش از بزرگترین تولیدکنندگان کاشت حلزون برای کم شنوایان می باشد و همکاری بسیار خوبی را در طول این سال ها با کشورمان ایران داشته است. رانندگان این شرکت با گذر از کشورهای انگستان، فرانسه، آلمان، مجارستان، هلند و ... وارد ترکیه و سپس از مرز بازرگان وارد ایران شدند.

شرکت آلتون شنوا، نماینده انحصاری کمپانی مد-ال اتریش در ایران با حمایت های هیئت امنای صرفه جویی ارزی، وزارت بهداشت و مراکز کاشت حلزون سراسر کشور، همواره تلاش نموده تا بیماران ایرانی از بهترین خدمات محصولات کاشت حلزون بهره مند.

وی افزود: این شرکت اتریشی به عنوان یکی از سه برند معتبر دنیا در زمینه تولید تجهیزات شنوایی، بیش از پانزده سال با وزارت بهداشت همکاری دارد و این شرکت اتریشی موظف است در قبال تجهیزات و پروتزهای شنوایی که به ایران می فروشد،  تسهیلاتی از جمله حمایت های علمی نیز انجام دهد که شامل اعزام متخصصین و جراحان ایرانی به سمینارها و کنگره های بین المللی است  همچنین  پروتزهای شنوایی این شرکت دارای ده سال گارانتی است و خدماتی که به بیماران در زمینه تجهیزات شنوایی ارائه می دهیم  رایگان است.

این دکترای شنوایی شناسی با اشاره به قیمت چند میلیونی کاشت حلزون، گفت: حمایت های هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت از بیماران، باعث شده که در حدود یک چهارم از هزینه های کاشت حلزون را بیماران پرداخت کنند.

وی با اشاره به وجود ۱۱ مرکز کاشت حلزون در کشور، تاکید کرد: ایران جزو معدود کشورهایی است که بیمار در صف انتظار کاشت حلزون ندارد.

منبع: کمیته گردشگری ورزشی استان تهران

انتهای پیام/
برچسب ها: حمایت ، وزارت ، مالی ، ناشنوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
وحيد
۰۹:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
من خودم كم شنواهستم ونيازبهكاشت حلزون دارم ولي بودجه ام نميرسه چه كاركنم
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
از وزارت بهداشت می خواهم ساخت و ورود تکنولوژی سمعک را تسهیل کند . بهای سمعک کمر شکن شده است.
هادی
۰۸:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
سلام حمایت مالی وزارت بهداشت از بیماران کم شنوا هم شامل میشود یا نه؟