سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

راه اندازی اولین مدرسه کونگ فو در قم

رئیس هیئت کونگ فوی قم گفت: نخستین مدرسه کونگ فو در قم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: محمد رشید رئیس هیئت کونگ فوی استان قم با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق برای رشته های رزمی در استان گفت: تعطیلی لیگ‌های کونگ فو در استان قم لطمه زیادی به این رشته وارد کرده است و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی مدون برای جذب علاقمندان به رشته های رزمی وضعیت این رشته را متحول کنیم.

وی از سازماندهی هزار نفر در رشته رزمی کونگ فو تا پایان سال خبر داد و گفت: : این رشته ورزشی در بین بانوان در رکود قرار گرفته است و آمار ورزشکاران و باشگاه‌های فعال ما نیز به‌تدریج کاهش یافته است که طبق برنامه ریزی جدید تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته کونگ فو تا پایان سال حداقل به هزار نفر می‌رسد.

رشید از راه اندازی اولین مدرسه کونگ فو در استان خبر داد و تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی مدرسه کونگ فو، ساماندهی آموزش رده‌های سنی پایه و کسب پیشرفت و قهرمانی در این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت کونگ فوی قم گفت : برای کاهش مشکلات در زمینه مربیگری و داوری در حال تلاش هستیم که در اسرع وقت نسبت به برگزاری دوره مربیگری و ارتقای آن در قم اقدام می شود و رئیس فدراسیون کونگ فو نیز نسبت به این امر قول مساعد داده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: راه اندازی ، کونگ فو ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.