سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

سهمیه یک هزار و 600 نفری خوی برای طرح تربیت حافظان قرآن کریم

مدیر اوقاف و امور خیریه خوی گفت: با اشاره به سهمیه شهرستان خوی در طرح تربیت حافظان قرآن، اظهار کرد: تاکنون حدود یک هزار نفر ثبت‌نام شده‌اند.

به گزارش خبر نگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام احمد اصغرنژاد با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی طرح تربیت حافظان قرآن اخیرا در شهرستان خوی آغاز به کار کرده، ادامه داد: در چهار ماه امسال ثبت‌نام انجام شد و سه کلاس آموزشی طرح تربیت حافظان قرآن اخیرا آغاز به کار کرد و مابقی کلاس‌ها هم آغاز می‌شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه خوی با بیان اینکه دو مرکز تخصصی حفظ قرآن در خوی در شرف تاسیس است، ادامه داد: یک مرکز حفظ قرآن در امامزاده سید بهلول در حال تاسیس بوده که در عرض یک ماه آینده مورد افتتاح قرار می‌گیرد و یک مرکز نیز در بقعه متبرکه شیخ نوایی ویژه بانوان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به برنامه اداره اوقاف و امور خیریه خوی در راستای اخذ سند مالکیت برای رقبات موقوفات اشاره کرد و یادآور شد: امسال براساس سهمیه باید 450 فقره سند مالکیت برای رقبات موقوفات در شهرستان خوی اخذ شود که تا کنون حدود 115 فقره سند مالکیت اخذ شده است.

اصغرنژاد افزود: اخذ سند مالکیت موقوفات در راستای جلوگیری از تصرفات از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه خوی محسوب می‌شود که در حفظ و حراست و تثبیت موقوفات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ارائه سند مالکیت موقوفات و تثبیت آن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی موقوفه در خوی، اعلام کرد: در حال حاضر سه پروژه عمرانی موقوفه در خوی در دست اجرا بوده که پیش‌بینی می‌شود یک پروژه عمرانی در عرض یک ماه آینده به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد و یک پروژه عمرانی موقوفه نیز از پیشرفت اجرایی 30 درصد برخوردار است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.