سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در بین قشر جوان جامعه

مشاور استاندار آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ نماز با راهکارهای اصولی و عملی در بین قشر جوان جامعه با زبان جوان تأکید کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان اسداله ضیائی در جمع اعضای شورای اقامه نماز شهرستان اهر گفت: ترویج فرهنگ نماز و همگانی کردن این فریضه مهم الهی با دستور و بخشنامه میسرنیست و باید این فرهنگ را به بطن جامعه تصمیم دهیم و بصورت پایه ای و بنیادی اهمیت نماز را در خانواده ها تبیین نمائیم و اگر این امر محقق شود و نماز از کودکی و نوجوانی در خانواده نهادینه شود قطعاً در ترویج نماز موفق خواهیم بود.

مدیر شورای اقامه نماز استان آذربایجان شرقی به جوانان توصیه کرد به امر نماز اهتمام ویژه داشته باشند و با علاقه و نشاط این فریضه الهی را به جای آورند.

وی، گفت: نباید به بهانه نماز کار مردم در ادارات مطل شود و حداکثر وقت اقامه نماز 20 دقیقه دانست و افزود: این زمان برای ادای این فریضه الهی ضروری و کافی است.

ضیایی، تلاش های انجام شده در امر ترویج فرهنگ نماز را در ادارات شهرستان اهر را شایسته تقدیر برشمرد و افزود: تلاش کنیم برگزاری نماز جماعت در ادارات در بهترین مکان و با معنویت خاص برگزار شود.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.