سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با شرکت دویتس فار آلمان

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با شرکت دویتس فار آلمان در زمینه تولید کمباین و تراکتور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسمی گفت: سازمان جهاد کشاورزی فارس مقام اول را در تولید غلات در طی سالیان متمادی داشته است و تامین کننده ماشین های برداشت در بیشتر استان های کشور است.

وی افزود: ماشین آلات کشاورزی وارد شده به کشور ابتدا تحت نظر کارشناسان استان فارس آزمایش و عیب یابی شده است و پس از تایید نهایی از استان فارس به سایر استان های کشور نشر داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: استان فارس در فعالیت هایی نظیر: تسطیح لیزری،کمباین مخصوص برداشت پنبه، کمباین برداشت چغندر قند و ... پیشگام است.

قاسمی تاکید کرد: استان فارس با وجود کارشناسان مجرب، محققان نامی، شرکت و تشکل های مکانیزاسیون، اتحادیه تراکتورداران، اتحادیه کمباین داران نقش رهبری را در زمینه مکانیزاسیون در کشور بر عهده دارد.

وی اشاره کرد: با توجه به فعالیت دو کمباین دویتس فار به مدت 110 ساعت در استان فارس، با بررسی فنی و کارشناسی نسبت به شناسایی موارد ضعف و قوت آن اقدام و با توجه به ویژگی این ماشین های برداشت، افزود: لزوم استفاده از این کمباین ها جهت کاهش ریزش محصول امری ضروری است.

قاسمی خاطر نشان کرد: استان فارس با توجه به تمام فعالیت های موثر خود هنوز کارخانه ای جهت مونتاژ تراکتور و کمباین در کشور ندارد، که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با شرکت دویتس فار این امر در استان فارس محقق خواهد شد.

انتهای پیام/گ



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.