سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

گشایش هفدمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ،صنایع و محصولات پوست و چرم در تبریز

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش ایران- تبریز گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  این نمایشگاه در سالن های پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز با حضور شرکت کنندگانی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان و شرکت کنندگانی از کشورهای ترکیه، هند، ایتالیا و امارات به طور مستقیم و در قالب نمایندگی از کشور چین برگزار می شود.

 شرکت کنندگان در زمینه های چرم، مواد شیمیایی، رنگ مربوط به صنایع چرم، انواع کفش، کفی و زیره، گرانول و کامپاندpvc ، ورق های eva ، یراق آلات کیف و کفش، انواع ورق های فوم، مواد اولیه کیف و کفش، پلاک های فلزی، هدایای تبلیغاتی چرمی، ملزومات کفش، دستگاه های حکاکی،برش لیزر، ماشین آلات کیف و کفش، منسوجات نبافته، اشتروبل، زیره ترمو و کفی طبیpu ، چسبهای صنعتی و تخصصی کیف و کفش، چرم مصنوعی، کمربند، قالب کفش، تزریق سیستمpu و نشریات تخصصی و... محصولات خود را ارائه می کنند.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه های فوق از هفتم تا دهم مردادماه 1394 از ساعت 15 الی 21 جهت بازدید متخصصین و عموم علاقمندان و هموطنان محترم دایر می باشد.
 
انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.